woensdag 6 december 2017

Hoooked haakevent 9 december


Zo.
Ik ben weer een beetje uit mijn coconnetje aan het kruipen...
Zeven weken lang heb ik me opgesloten achter m'n computer om het Craft Dates boek vorm te geven. Het was een heerlijke klus. Een grote klus, een enorme klus, maar ik heb ervan genoten. En het resultaat is echt heel gaaf geworden. Het is een heel nieuw soort boek geworden. Niet een gewoon handwerkboek, maar één met een heus concept, met een idee erachter wat het handwerken nog leuker en inspirerender gaat maken.
En de auteurs Petra, Bregje, Lidy en Miriam hebben geweldige projecten gemaakt. Helemaal in hun eigen stijl en kleurenpallet.
Het boek is nu dus bijna klaar. Nog een laatste correctieronde en dan gaat hij naar de drukker. En in februari is het Craft Dates-boek dus te koop! Zo spannend allemaal.



Wil je al een voorproefje van het Craft Dates-boek krijgen en ook de auteurs ontmoeten? Wij staan komende zaterdag op het Hoooked event bij Hoooked in Den Haag! Van 11.00 tot 15.00 uur. Je kan er gratis naar toe komen en ook Dendennis en Molla Mills zijn in levende lijve aanwezig. Er zijn diverse workshops te volgen, waaronder één van ons met het geweldige Natural Jute garen van Hoooked. 
Geef je wel even op via marketing@hoooked.nl dan ontvang je een ticket. (Lees alle details hier.)
Hoop jullie daar te zien en te spreken!!!

2 opmerkingen:

Wendy's Mhaaksels zei

Oh ik ben echt zo ontzettend benieuwd naar het boek! Klinkt echt super! En het event klinkt ook gezellig, helaas gaat het me zaterdag niet meer lukken, ik was anders graag gekomen. Heel veel plezier zaterdag.
Groetjes,
Wendy

Ela zei

Wat een project, het wordt vast een fantastisch boek! Groetjes Ela