woensdag 1 juni 2016

Bureaublad voor juni




Hier is het nieuwe bureaublad voor juni!

Je kan het bureaublad downloaden door op de afbeelding te klikken. Je krijgt dan de grote foto te zien. Met de Mac sleep je de grote foto gewoon op je bureaublad.
Met een PC klik je met de rechtermuisknop op de grote versie en sla je de foto op je computer op

[ T I P ] Heb je een groter scherm of is de afbeelding niet scherp, ga dan naar Flickr en klik op het download-ikoontje (streepje met pijltje omlaag) om te downloaden in de maat die je wilt.
Mocht je toch liever het 'hele-jaar-door-Eline's Huis-bureaublad' willen downloaden, klik dan hier.

8 opmerkingen:

Mirjam zei

Ooh, deze is leuk, ik ga hem meteen downloaden!
Dankjewel!
Liefs,
Mirjam

Cards made by Patricia zei

O wat is deze leuk. Ik heb hem gedownload hoor. Dank je wel.

Groetjes,
Patricia

GerJanne zei

Hoi Eline,
dit is de derde die ik erop ga zetten. Had ze niet eerder ontdekt omdat ik nog geen volger was. Maar ik vind het heel gaaf! Deze ook weer.
Dank je wel!
GerJanne

GerJanne zei

p.s. aanvulling: ik kan op de foto gaan staan, rechtermuisknop en dan klikken op 'als bureaubladachtergrond instellen'. Supermakkelijk!

Marjanne zei

deze is ook weer prachtig! Bedankt!

Petra L zei

Superleuk Eline :-)

Lieve groet, Petra

ollie makes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
ollie makes zei

Vier vrolijke vriendjes op een rij.
Hier krijg je een glimlach van op je gezicht!